En händelserik dag...

Hejhej, nu ligger man hemma i sin säng och är riktigt trött efter dagens alla aktiviteter. Dagen började med att vi tog oss till åkersberga för att spela kvartfinal mot tullinge. Efter en ganska rolig match så vann vi med 3-4 varav jag gjorde en assist och ett mål som tillomed blev avgörande. Men iaf efter det tog vi oss till mc för att få i oss lite mat innan vi sedan åkte till tibble hallen för en och en halv timmes bad och sedan ca två timmars bowling. Och efter det på åkte vi till solna hallen och tittade på aik- täby som slutade 6-1 till aik en ganska rolig match faktiskt. Sedan var det roliga slut och vi alla drog oss hem åt. Men jag antar att jag beskriver mera imorgon om jag kan god natt,michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0