Alla förändras...


Nu har jag börjat tänka på en sak, vi alla människor förändras med åren och just nu i tonåren förändras vi mest. Jag har börjat tänka annorlunda när det gäller kläder, färger, vardag, vänner osv. Jag tycker att det är helt okej att man förändras bara man inte gör det på fel sätt. Visst det är alltid någon som hackar på en men om man jämför dom med doms som stöttar så är oftast dom som stöttar som är flest. Jag har seriöst börjat städa mitt rum varje dag för att det inte ska vara stökigt, vissligen får jag pengar för det så det är ju ett plus. Men man kan tyvär inte få pengar för allt just nu håller vi på att bli äldre och då måste vi göra mera för att sedan kunna få pengar tex. Städa, diska,tvätta och sådant tråkigt. Men om våra föräldrar klarar det borde vi också göra det. Aja detta blev ett ganska tråkigt inlägg. Bloggar kanske senare, mer seriöst.

/Michelle.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :)

2010-04-05 @ 14:21:43
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Cajsa

fin blogg! :D ÄLSKAR ROSA! ^^ inte för att det va så mycket men lite i headern och det duger långa vägar! :D

allt bra med dig?

2010-04-05 @ 15:17:40
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0