Booooowling agaaiiin...


Tjotjena,


Nu har man precis kommit hem efter två timmars bowling tillsammans med Bibbi och Miranda otroligt kul var det ska jag säga er. Jag kanske orkar lägga upp bilder från går dagen och dagen senare i inlägget. Juste idag är det även söndag vilket betyder musik tips som tyvär inte går att fixa just nu pga att mitt ljud fortfarande inte fungerar så jag får kolla upp det dära senare. Så istället för musik så ska jag försöka att hitta något annat ni kanske kan nöja er med ?

Jag är redan nu otroligt nerväs inför helgens semi-final mot Bele barkaby. Men är det någon gång vi ska ta deras svår lag så är det väll endå nu ? Japp jag har bestämt mig vi ska vinna så är det bara, eller vi ska iallafall kämpa upp till hundra tio procent. uppdaterar kanske mera senare om jag kan,Michelle.

P.S Bilderna funkar tyvär inte att ladda in just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0