Back off godis...

bilden är tagen av www.bellasdiary.blogg.se Haha rubriken är tagen från filmen " it takes two" fast dära säger dom back of barbie lite rolig film faktiskt och det är ju alltid ett plus om man gillar mary-kate och ashley. Iallafall så betyder det att från och med idag ska jag och miranda försöka att sluta äta godis tills efter slutspelet. Beeptestet gick sådära jag fick iallafall bättre resultat än förra gången. Så det var väll bra. För övrigt är jag väldigt trött så ska lägga mig alldeles strax. Alla får ha det så bra så kanske jag bloggar imorgon om jag kan,michelle.

Kommentarer
Postat av: Ammi

hoppas du haft en bra dag :)

2010-04-15 @ 20:28:19
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0