Ännu en mysig vårdag !


Otroligt fin bild på Miranda och Isabell<3
Idag när jag vaknade så vaknade jag till ännu en mysig vårdag, jag tycker att det är riktigt härligt att våren nu är på väg, tycker inte ni det ? Det blir så mycket ljusare ute och dom flesta blir mycket gladare och trevligare plus att det finns lite mer utrymme att vara ute och bara ta och andas in ny och fräsch luft.

Själv sitter man inne vid skärmen men en tandborste i munnen. Jag håller på att göra mig i ordning för att sedan kanske ta mig hem till Miranda ett litet tag vi får se. Jag lyssnar också på Keep on walking som spelas på min mobil. Men nu ska jag ta och fixa klart så att Miranda inte får vänta en dag till.

/Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0