CHRISTMAS BREAK!

Igår tog jag, eller närmare bestämt min skola jullov. Detta innebär ca. Två veckor ledighet vilket är mer än behövligt just nu. Trots att mina planer komma vara träna, spela och jobba hela lovet så ska jag verkligen försöka ta det extra lugnt nu. Min kropp är helt mör och lider av antingen huvudvärk eller illamående 6/7 dagar i veckan så de suger. Ska på något sätt alltså försöka hantera alla situationer aningen lugnare, ingen stress i onödan tack! (vilket jag dessutom är bäst på!). 

Invigde iallafall lovet med Isabell och en lunch i centrum. Tog en lite extra lång lunch bara för att prata denna gång, vilket var ovanligt då vi alltid brukar kasta i oss maten och gå vidare, så de va faktiskt väldigt mysigt och behövligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0